Monday

Japp, Måndag idag. Älskar måndagar !! Då har jag alltid så mycket energi och får så mycket gjort! Tisdag är också en grym dag, min heliga dag ;) är alltid ledig då och städar och gör fint i läggisen för att sedan glider ner under den nytvättade filten för att titta på Desperate Housewives!!! :D vet inte vad jag ska ta mig till då det snart är över, för alltid.. Har sett alla avsnitt since the very begining. Hua. Aja, måndag var det :P

Köpte mig en burk svarta oliver idag och har gjort upp en plan för att börja tycka om de. Jag ska äta en varje dag och då burken är slut borde jag gilla det :) kanske rent av älska de ;) återkommer med hur det går med den saken, den jag tog idag höll jag på spy upp igen, but I did not! Dock inte alls gott.. Än! ;)

Träffade älskade Mirre idag, bästa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback