Söndag - Paris

Idag var sista heldagen här. Jag fullkomligt ÄLSKAR Paris! Oh så underbart! Så himla fint vart man än går! Och matställen överallt ;) dock bättre shopping i London, men helt klart över godkänt här med! :)

Idag började vi med att gå på Louvren och kolla in Mona Lisa, så nu har man gjort det. Inte mycket men värt en hungrig var det ju :P

Efter det åkte vi till Triumfbågen för att gå tillbaka hela vägen längs den stora gatan Champs Elysees. På den hittade jag Laduree som jag sökte, ett Macrons ställe som är så gulligt!!! Ser ut som i en film, jättemysig! Köpte 14 stycken och fick en fin ask och ursöt påse!!

Det var en lång väg och sedan spatserade vi på kvällen runt Notre Dame och längs floden på kvällskvisten. Soligt och varmt, gick i korta shorts utan att äns i närheten frysa!

Nu blixtrar det dock, därav värmen idag gissar jag ;) imorgon vid 2 lyfter flyget så är hemma vid 10-12 imorgonkväll då vi tar bilen hem från Skavsta.

Cya Paris! PS I LOVE YOU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback