Brunett

Hejsan vänner!
Idag gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle tordas göra. Färgade nämligen från mitt kära blonda till ett brunt svall ;) kunde inte vara mer nöjd!! Elisabeth på StyleIt, all cred till dig!
Jag var helt övertygad om att jag skulle ångra detta så sjukt mycket men icke! Är så glad bara att jag gjorde det. Är het övertygad om att jag kommer fixa tillbaka blont till våren igen men det pr inga problem då det är så pass ljust brunt att det är lätt gjort :) och nu vet jag att då jag ledsnar på brunt så kör jag blont och vice verca :)
Köpte även lite nya produkter ;)
Köpte min älskade Argan 10 secret tjossan som jag fullkomligt älskar!! Tar slut lite väl fort dock :(
Köpte även nytt färgbevarande schampo och balsam från Kevin Murphy, och då fick man med ett peling schampo och en inpackning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback