Fredag den 9e November

Fick fnatt och bestämde mig för att beställa lite grejer igen. Känns som superlänge sedan!! Visade sig inte vara fallet egentligen men.. Strunt i det!
Köpte Mini nagellack från OPI så jag får se om det är några jag vill ha i fullstorlek så småningom! =D
Köpte även ett ljust solpuder, nu till vintern ;)
Parfymen Dot som har sååå söt flaska och luktar supersmarrigt! =D
Sedan hr jag snart lut på favvo maskaran och favvo brynskuggan =)
Och så är roughet snart slut så köpte en ny färg, lite mörkare än min "Pinch o Peach" =)
 

Kommentarer
Postat av: Anna

för mig att det var någon som sa att om någon fick ett köp infall på internet så skulle någon beställa julklappar ;)

2012-11-13 @ 14:08:24
Postat av: Sanne

Julklappar till mig själv? (A)

2012-11-14 @ 06:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback