SWEDISH HOUSE MAFIA i mitt FUCKING HJÄRTA!

Har gruvat mig för detta inlägg. Ingenting jag skriver kommer kunna förmedla den sjuka känslan när man var på plats. Lyckoruset. 35000 människor där av samma anledning. Jag älskade det och önskar sååå att jag kunde vara där igen, NU! DET VAR SÅ SJUKT BRA!!!!!!!!!!!!!! Började lipa så fort de började spela. Pulsen där inne. När de pratade med oss från scen. Då de fick alla 35000 att sätta sig ner för att sedan hoppa upp i klimax av "Dont you worry child". Då ALLA sjunger med i "Save the world".. Och vilka arena-låtar "Greyhound" och "Every teardrop is a waterfall" (som förövrigt är en ny favorit hos mig nu) är!! Allt var sjukt. Allt var sjukt jävla bra.
Och hur snygg är Axwell EGENTLIGEN!? Yum.. Okej, avrundar. JAG ÄLSKAR ER! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback