Tisdag

Hej igen!
Lyckades logga in på mobilen igen?! Haha vette tusan vad jag gjort fel, jag måste väl testat denna inloggning förut?! Haha jag som blev helt tokig på det där..

Aja!

Idag är det tisdag = städdag!
Och oj så mycket jag fått gjort!
Tvätta, dammtorka, dammsuga, skura, gjort lasagne och cheesecake (blev så sugen!!), även planerat inför Fridas 20års dag samt lånat en ny pluggbok på bibblis som jag nu ligger och läser innan allt bra börjar på Tvn !

Juste! Internetshoppade lite med, ehe.. Men kunde verkligen inte stå emot detta SJUKA erbjudande! Var på
bangerhead.se där jag brukar köpa mina hårprodukter och bara för skojs skull kikade jag in på "Utförsäljning" och där fanns en av mina favvo parfymer "Moshino - I love love" 100ml (!!!!!) för 215kr?! Asså va? Haha jag dog. Stod att jag sparade 555kr men vet fan inte om det stoppar då en 30ml på kicks kostar över 300kr. Sedan råkade det även hamna en ny arganolja, som jag hört så bra om, i kundkorgen. Nashi hette den, längtar tills den komma! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback