Glossybox Mars - The Red Carpet Box

Månadens Glossybox ska innehålla produkter som platsar i Hollywood och på röda mattan. Lite blandade känslor då jag öppnade boxen.

SMILE LAB - Advanced Teeth Whitening Strips Sensitive (499kr, 15st)

Riktigt roligt att testa en ny tandlekning. Gillar att det är strips så man slipper hålla på med osköna skenor, och även 3 st fick man!! Måste testa!

DA VINCI COSMETICS - Mineral Shimmer (169kr, 1,75g)

Gillade färgen Earth som jag fick, lättburen. Men testade på en primer och det gick inte alls, bara fastnade i som klumpar. Testade även direkt på huden och då hände inte mycket. Men ska testa som det stod på lappen med en fuktad pensel. I övrigt inget big fan of lösa ögonskuggor då de flyger och fäller så mycket.. Kanske får extraknäcka som highlighter om inte annat!

GARNIER SKIN NATURALS - Pure Active 2-in-1 Make-up Remover Gel (85kr, 200ml)

Fantastiskt bra! Om det hade varit för min hudtyp. Konstigt då man skriver in en profil på glossybox och jag har torr hy och får en produkt för oljig.. Hade kunnat fått något annat liksom. Tror inte äns jag vågar testa då den innehåller Salicylsyra. Brukar bara bli mer torr av sådana produkter. Någon som vill ha?

JELLY PONG PONG - 2-in-1 Eyeliner & Shadow (109kr, 2,8g)

Denna penna gillade jag väldigt mycket! Kommer användas flitigt!! Både som Eyeliner (i synnerhet) samt sudda ut på ögonlocket till en diskret "sotning".

TRIND - Nail Repair (129kr, 9ml)

Har ingen liknande produkt och denna lär jag definitivt få användning för nu då vi öppnar Deli och jag inte får använda nagellack (buhuu.. ;'( ). Så det är väl lika bra att ta tillfället i akt och försöka skaffa sig lite starkare naglar då!

Är väl egentligen rätt nöjd med det jag fått förutom ansiktstvätten och ögonskuggan.. Ingen riktigt wow faktor på något jag fick men det mesta kommer garanterat till användning! Allra bäst gillade jag ögonpennan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback