Härnösand dag 1..

For till Hörnösand med bussen imorse med Anna! Haha jaa.. Where to begin? Jag orkar faktiskt inte äns men hotellet är typ det värsta jag varit med om, sjukt snuskigt och i vårt första (ja första) rum var det typ bajsstänk på elementet så vi fick byta till ett större och "finare" rum. Större var det. Och inget bajsstänk på elementet, faktiskt inget element alls. Kan nog bo här till fredag iaf! Fick lite Loka (hatar kolsyrat vatten men vafan) och geisha som plåster på såren ;)

Sedan på gymmet så blev jag sjukt bitter!!! Hade förväntat mig som hemma på älskade golds men VAD är detta?? Finns inga skivstänger under 20kg?? Och knappt några olika handtag till Cable Crossen, inget utrymme för att köra mage och kunde fan inte justera bänkjäveln heller för den delen! Dyngaaaaa!! Det enda positiva är fan i mig bastun på gymmet som var varm och gossig..

Nu ska vi sussa, hoppas på en bättre dag imorgon!! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback