Tisdag

Åhåå ibland är livet bra stressigt!! Men hellre den än att inget händer, I suppose.
Imorgon kör jag min tionde dag i rad. Igårkväll slutade jag 22.15 och klockan stod sedan på 5.00 för att åka till Umeå på Säkerhetsutbildning och på Sjöboden för att lära mig (oss, vi som åkte) att filéa och skinna av firrar. Good to know, absolut! Men inte min cup of tea, det ska sägas :P
Då jag kom hem vid 6 var det bara att laga middag åt hjärtat, sedan dra och sola och gymma och efter det hem och baka inför födelsedagskalas på torsdagkväll.
Imorgon börjar jag 16 så då blir det upp tidigt och baka diverse go saker, t.ex krämbullar for the first time! Fett nervös, hatar att misslyckas.. Så de ska bli smashing ;)
Slutar 22.15 och måste då göra marrängtårta eftersom den ska stå över natten så det är enda chansen..
Och på torsdag blir det att baka tårtor och cheesecake och kladdis ;) MUMS!!!

Beställde converse åt mig och Jonas då jag hittade grymt pris. Så klickade hem ett par persikofärgade till mig som jag suktat efter hela förra sommaren!!! Åh så fina de var! :D kommer mest troligt användas flitigt i sommar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback