Too Faced - Sweetheart Beads & 16 Hour Bronzer

Med tanke på att jag fick mest pengar i födelsedagspresent (gammal!!!), som jag förövrigt önskat så tack alla för det! Så har jag undermedvetet fått för mig att det är mer okej att internet shoppa fina grejer. Vilken dålig vana.. Jag som varit så duktig på sistone!! Hursom kommer jag visa en del här och börjar med detta paket från http://Eleven.se">Eleven.se

Sweetheart Beads Radiant Glow Face Powder är små hjärtformade pärlor som tillsammans skapar ett fint skimmer. Jag kommer använda den som highlighter. Hur söt är den inte?!?? Skulle kunna ha bara för att titta på!

Too Faced Endless Summer 16 Hour Stay All Day Bronze är helt enkelt en Bronzer som ska hålla i 16 timmar, får väl se på det men kanske håller längre än andra ;) min andra börjar ta slut + att denna har lite skimmer och min andra är matt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback