24/2-13

Igår på gymmet blev det becep/axlar, älskar att träna axlar!!! Kändes riktigt bra och mycket riktigt imorse hade jag bra med träningsvärk i bicep!

På kvällen var det jobb till 22.15 och sedan kom jag på den IDIOTISKA idén att färg brunt.. Eller egentligen måste jag försvara mig här, ville ha lite mörkare blont/ljusbrun så tog förpackningen efter den färgen jag hade innan ... ... ... Om vi säger såhär, det blev INTE som bilden på förpackningen.. Alltså ångesten som infinner sig i min kropp är fruktansvärd..
Klockan 1 inatt bokade jag tid hos frissan för omfärgning, synd bara att nästa tid är 6e mars!!!!!!!! Jag måste alltså gå runt SÅHÄR i en och en halv vecka, skjut mig!! Hade väl varit okej om det hade varit en fin brun färg men jag ser ut som en svarthårig strävhårig tant som BÖR färga håret genast. Haha jag orkar inte!!!!!!
Aja nu vet jag det, no more brunette tankar här va!
Och jag som inte skulle klippa på länge men är jag liks där känns det onödigt att inte fräscha upp det..

IDAG på gymmet blev det bröst/tricep, inte lika skoj men kändes ovanligt bra faktiskt! Ökade i en del så det var kul! :D

Då jag sen gick upp till mamma och jag en chock! Tydligen hade bror haft fest inatt och det syntes.. Fast det såg snarare ut som de varit 30 pers i lägenheten än typ 5!! Tavlor på golvet, toapapper ÖVERALLT, spillt på dukar, liggunderlag framtaget, flyttat på grejer i kökslådorna, flyttat på tavlor, mublerat om i mitt rum och skor i frysen och givetvis hur mycket flaskor och burkar och kapsyler som helst!
Tydligen hade de fått för sig att göra en "Harlem Shake" så en hade liggunderlag på huvudet, en annan toapapper på huvudet och ja, KAOS!!!
Tur att stackars mamma inte kom hem förrän vi fått undan allt! Eller ja det var fortfarande om möblerat och tavlorna hade jag faktiskt inte lagt märke till :P

Nu är det jobb igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback