Färgning!

Idag hade jag tid på Trudes för omfärgning av kanske det mest idiotiska jag någonsin gjort! Har förvisso gjort sjukt idiotiska saker i mina dar så kanske ändå inte trots allt.. Och JA jag kände att jag inte kunde gå runt söndag gjorde till nästa onsdag så fick boka på trudes istället för de hade tid redan idag!
Blev nöjd, känns riktigt bra att vara tillbaka.. Haha!
Dock tog det 3 timmar så hinner inte med något gym som jag var så peppad inför imorse!
Imorgon kör jag igen, dags för axlar/bicep! Dock borde jag köra ben nu med tanke på att träningsvärken äntligen försvunnit! Får se hur jag känner imorgon!
Nya tights från HM, bästa enligt mig!! Har Adidas och Craft men gillar HMs mest!


Kommentarer
Postat av: Anna

dom är snygga dom där :))

2013-02-28 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback