Fitnessguru

Fick just hem min första beställning ifrån fitnessguru.se
Beställde protein i Jordgubb/vit choklad smak samt en rosa shaker!
Anledningen att jag köper just protein är att jag har svårt att äta på morgonen innan gymmet så behöver något så jag orkar samt efter gymmet är det bra att få i sig protein och då mår jag annars illa av bara tanken av att äta något..
Tidigare har jag kört på Gainonax vid dessa tillfällen men det är dels galet mycket dyrare än att köpa 1 kg pulver, samt lite väl mycket kolhydrater i onödan. Men ääälskar ju den i choklad.. Så får lyxa till det med en sån någon gång ;)
De hade även slängt i en Protte bar i smaken "Apple Pie", schysst! Sånt gillar jag! ;)
Extra plus för sjukt snygg burk!

Idag är det rumpa som gäller på gymmet! LÄNGTAR!!! Så sjukt kul för får alltid galen träningsvärk efteråt, och riktigt bra puls under tiden, är ju dålig på det här med crosstrainer och löpande.. Längtar till våren då jag gärna springer ute! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback