Marre 21 år!!

Igår åkte jag hem till Marre för att göra smarrig tårta!! Hon fyller år idag men jag jobbar till sent så det fick bli en dag tidigare ;)
Vi gjorde vår standard tårta med marsankräm och chokladpudding, YUM-EY !! Blev dock så galet mätt av den där tårt biten så det blev ingen mer mat den dagen..

Vi bokade även tåg och hotell i London så nu är allt kirrat, längtar!!!
Vi ska bo vid Kings Cross vilket är mycket mer i centrum än jag bott de andra gångerna jag varit i London. Endast två tunnelbanestationer från Oxford Street ;)

Efter jag hängt hos Marre blev det axlar och mage på gymmet, längtar till nästa pass!!! I synnerhet nästa rump pass, men det får vänta ett tag tills min rumpa är sig själv igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback