Operation hår växt!

Nu jävlar i mig ska håret växa!!
Projekt nummer två, få längre hår!
För två är sedan hade jag håret ner till brösten! Och titta hästsvansen!!
Så det känns som det inte är omöjligt för mig att ha långt hår.
Så nu ska jag tvätta håret 2 absolut högst 3 gånger i veckan. Ta i det så lite som möjligt dels för att det inte ska bli fett och leda till att jag måste duscha samt att jag har en tendens att dra bort hår (??) om jag håller på att ta och titta på det.. Sova i fläta. Borsta med Tangel Teezer samt testa äta detta kosttillskott.
Jag har ju aldrig trott på sån här dynga och det gör jag väl inte heller nu. Men tänkte äsch vafan, nu när jag ändå satsar och då det uppenbarligen inte har växt de senaste två åren då jag levt som vanligt.
Silica heter det och är för hud, naglar och hår. Har knäppt en "Före"- bild, men den håller jag för mig själv tills tabletterna är slut vilket ska vara om ca 50 dagar, så hoppas något har hänt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback