Slö söndag

Idag har varit en luuugn dag, som var såå välkommet! Ledig och ingen tvättstuga eller liknande!
Vaknade 9 och åt go frukost med hjärtat innan han skulle börja jobba klockan 12. Då for jag ner och solade och sedan gymmet, blev ett renodlat ryggpass!

Efteråt åkte jag och hämtade Marre och köpte hårfärg som hon fick smeta in i mitt hår! Behövdes lite uppfräschning :)

Nu ikväll såg jag att Winnerbäck OCH Kent spelar samma kväll i Stockholm i slutet av augusti MÅSTE-FIXA-BILJETTER!!!!!! Hade varit ett sådant perfekt avslut på sommaren!! Att jag äntligen skulle få se älskade Winnerbäck och sjunga med i hans FANTASTISKA texter hade varit helt jävla otroligt! Och att kunna klämma in Kent på ett och samma dygn är ju helt ofattbart perfekt!

PUSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback