Träningsvärk!

Alltså träningsvärken som infinner sig i hela underkroppen idag är helt galen! Och jag är rädd att den blir värre till imorgon.. Fast det är skönt, det är bra!

Blev ett pass rumpa/ben igår där jag avslutade med 90 grader, benen svajade som faaan! Var helt svimfärdig då jag körde hem och fick typ kramp på gasen, haha.. Väl hemma läste jag posten i en kvart och sedan ut på en "broarna runt"! Benen var sjukt tunga till rondellen vid skogen men därifrån sprang jag till majoren och sedan powerwalk upp hem. Och som sagt, idag har jag världens träningsvärk.

Idag blir det nog ingen sväng på gymmet utan kör lite mage hemma innan jobbet.
Lustigt hur magen ser ut innan och efter man ätit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback