Glossybox Januari 2013

Glossyboxen damp (?) ner i postlådan idag, YEY! Denna månad tyckte jag var riktig bra faktiskt!

Full size Make up remover wipes skadar ju inte! Med Aloe Vera, finns på Apoteket, 50kr.

Torr balsam kändes fantastiskt skoj, aldrig hört talas om! Från Percy & Reed, 129kr för 50ml.

Full size kajal penna från Elite Models är inte heller fel! 109kr hade jag annars fått pejja för den.

Burts Bees nagelbands kräm är nog det jag gillade bäst denna månad. Även denna kom i full size. Nagelbanden blir ju så torra den här tiden samt att jag som byter färg på naglarna ca 5 gånger i veckan blir galet torr av all nagellacksborttagning. 79kr för den.

Och kräm pigmentet är väl det minst excited, färgen lila var väl inte direkt optimal men under en ögonskugga som primer ska den nog också kunna komma till användning! :) Full size. Kommer från Illamasqua (??) och hade annars kostat mig 179kr.

Det roliga med Glossybox är såklart delvis att man inte vet vad som ska komma, men även att man får testa saker man annars kanske inte skulle få för sig att köpa och testa. Man får räkna med en del skräp, har trots allt betalat 139kr för en låda värd typ 400kr så det kan jag ta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback