Mac - Mineralize Skinfinish - Soft and Gentle

Idag kom två paket på posten. En med massa nagellack från China Glaze som jag visar en annan dag och så ett från Kicks.

Det blev en ny highlighter från Mac eftersom min förra älskling Mary-Lou Manizer från The Balm började sjunga på sista versen!
Var sugen att testa en ny så fick bli Mineralize Skinfinish i färgen Soft and Gentle som är ett frostigt metallskimrande puder som jag lägger på kindben och under ögonbrynet för att ljusa upp. Kan tänka mig att köpa den i den mer bronziga färgen "Gold Deposit" framåt sommaren om jag gillar denna, vilket jag är helt övertygad om att jag gör med tanke på hur den ser ut på swatchen på fingret! Hur fin som helst och verkligen pigmenterad! Detta var bara ett snabbt lätt drag en gång!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback