Paket!

Får mycket paket nu!

Idag fick jag hem ett nude nagellack från Deborah Lippmann i färgen "Modern love" samt dessa 4 underbara Mac ögonskuggor från kicks, hur fina?! Nu när jag inte får använda nagellack pga jobbet så blir det fokus på ögonskugga istället! Fast vågar knappt skriva detta så hittar de på en ny regel..
Hursom, tillbaka till skuggorna!

Ricepaper - En persikoguld färgad highlight skugga. Har alldeles för många highlight skuggor egentligen men kände att jag ville ha en lite mer gultonad än vit. SUUUUUPERFIN :D

Soba - Guldbrun skugga med guldigt skimmer. Ååååh vad jag älskar att jag hittat denna färg! PERFEKT för att skugga ut linjer med, love love :)

Sketch - Matt plommonfärgad skugga. Wildcard nr 1! Är inte så mycket för svarta sotningar så tror denna kommer kännas lagom. Samt köpte jag skuggan Cranberry i Italien och tror att med den all over lid kommer Sketch passa alldeles ypperligt som crease color! Ja engelska, vet inte vad jag ska översätta det till, för mycket youtube-klipp för denna tjej!

Expensive pink - Rosa duo chrome med guldigt skimmer. Wildcard nr 2. Alltså hur fin?! Spelar ingen roll om jag aldrig får användning för denna, för den är tillräckligt fin att bara titta på :) fast kommer nog användas! Blir galet fint med en matt mörk skugga som crease color till denna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback