Studenten!

Ååååh ännu ett år har passerat.. Gud vad jag önskar att det var JAG som stod där och skrek och bara var så jävla lycklig!! Nej nu blir jag sådär emotionell igen.. Firade i alla fall min fina kusin Philip som nu gått ut bygg och fick TRE stipendier! Duktig pojke :)
Vi drog sedan till Mo för fika, mysigt :)

På kvällen hängde jag, Frida och Sofie hos mig för att bara se SATC, blir sällan så.. ;) drog ner på Appis och hade helt klart en av de bättre utekvällarna på ett tag! Så himla roligt med mycket folk och så bra stämning!!

Idag ska jag tydligen ta det där gröna kortet i golf.. Återkommer om det ;)

Förövrigt, om farfar ser lite sammanbiten ut är det för att han är rörd och försöker kämpa bort tårarna ^^ och på tal om farfar! När han skulle hem med sin eloped så hade byggarna åkt förbi med flaket och alla ropade "farfar" "farfar" "farfar" haha söt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback