7/3-13

Sjukt produktiv dag! Började upp vid 7 för att hjärtat skulle åka till Broga, blir borta över helgen = Sanne home alone. Skönt! Kanske ni tänker, men icke! Är kanske det värsta jag vet.. Klart det är skönt ibland på dagarna och så men sova själv, inte poppis hos fröken Westerlund! Och veta att man är ensam flera dagar, USCHA!! Så hur jag ska klara mig till söndag vet jag INTE hur det ska gå.. Återkommer om det!
Men hursom är det antagligen nyttigt för mig! Försöker jag intala mig iaf..

Vid 12 (efter desperate) åkte jag och Marre och käka lunch, thai, sedan iväg och köpa skoterhjälm (Marre), sedan handla, fixa namn på Marres postlåda, slinga hennes hår, laga go middag (får passa på då Jonas är borta), FISKBULLAR I HUMMERSÅS!! Yum! Sedan gymma, sola och så hem för att se de två sista Desperate Avsnitten, buhu, vill inte.. BÄSTA serien juh..!


Nu ska jag försöka mig på att sova, jobb imorgon. Och lördag. Och söndag. Därav Sanne INTE följa med till Borga..

https://cdn2.cdnme.se/102370/6-3/pic_51390d1fddf2b3356553ba88.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback