Fredag

Har haft fredag hela veckan och nu då det helt plötsligt är fredag har jag onsdag! Haha..

Ledig lördag - måndag så det ska bli riktigt härligt!!

På tisdag drar jag och Ruddan till Härnösand på Praktik med jobbet. Bo på hotell, äta hotell frukost och gymma!! ;) och praktisera på Forum såklart ^^ bli nog mysigt! :D
Drar hem på fredag, jobbar helgen och sedan är det dags för London!!! Och helgen ska jag fira Marlenes B-day!
Sedan praktik veckan efter igen och helgen efter fyller lilla jag år!!!
Tiden går så snabbt ;O då är det liksom snart maj! = snart sommar!!! = snart vinter.. Okej nu spårar det!

Jag och Jonas fick en söt inbjudan till ett dop av en ännu sötare Hugo!!! :) mysit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback