Fredagsmys!

Jobbat 9-19, kom alltså rätt nyss hem. Drog i mig en banan och två Kiwi och sitter nu och matar Cheddar Ostkrokar, givetvis med gaffel. Ska se Gladiatorerna sedan pysa ner på gymmet och mörda röven! Förhoppningsvis är jag så slut då jag kommer hem så jag somnar ovaggad! Ja en fredagkväll. Hade mycket hellre legat i älsklings famn och skrattat till en film! All cred till er singlar och långdistansare, jag HATAR detta!! Hur gör ni? VAD gör ni?? Skrev till mamma och sa att jag skulle komma över på fredagsmys, får till svar "men gumman jag ska bort"... ... Till och med mamma har med för sig än jag..
Okej, nu är jag klar med detta tyck synd om mig, snack! Nu ska jag tända ljus, mysa med en tidning och fortsätta knapra ostisar!

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback