Glossybox - The Black Box

Månadens Glossybox kom idag! Lika roligt som vanligt!!! Julafton varje månad.

MARIA NILA STOCKHOLM - Swedish Therapy Oil, 199kr/50ml.
En svensk hårolja som ska skydda och bevara hårfärgen. Perfekt för mig som älskar håroljor och liknande för att tämja mitt friss!!

LUSH - Dream Cream (body lotion), 209kr/240g.
En hudkräm som ska lugna och återfukta huden på djupet. Hudkrämer kan man aldrig få för många av! Och riktigt glad att de skickade med en LUSH produkt efter man hört så mycket om de! Dock var väl lukten ingen höjdare men det är väl antagligen bäst så!

MODELCO - Lip Enchancer Illusion Lip Liner, 195kr/st.
En läppenna med medföljande vässare (+)! Blev så glad då jag fick en brun/beige läppenna! Har bara en och den är röd vilket inte alls går då man vill ha nude läppstift (och nej det är inget jag använder på daglig basis men ännu bättre fär nu slipper jag lägga 195 kr på en sån !!). Den var även riktigt krämig och lättapplicerad, YEY!!

BATISTE - Dry Schampoo Original, 69kr/200ml.
BÄSTA produkten någonsin! Och min höll på att ta slut så den kom väl till pass ;) Alla borde ha denna i sitt badrumsskåp!! Luktar och känns otroligt fräsch, naturlig volym och toppen att använda mellan tvättar för att slippa bli fet i hårbortten!

MODELCO - Cheek + Lip Tint Rosy Red, 155kr/10ml.
Lite väl pigmenterad, men ska testa använda som rouge med ytterst lite färg så kan det nog bli riktigt fräscht och fint :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback