Helgen!

Helgen har varit riktigt lugn, varit ledig torsdag-söndag, bästa helgen på hela månaden!!!! Älskar då jag är ledig 4 dagar i rad, big time!

Fredag blev det lunch på nya Hallsta Hotellet med mamma, sjukt fint!!! Och dessert ingick i lunch, snacka om att jag kommit rätt ;)
På kvällen for jag och Jonas till Tjäll och hälsade på Johanna, Krille och söta lilla Hugo!! Och deras tre katter och en hund ;)

Lördagen bjöd på strålande väder (som de senaste två veckorna) så blev en PW med Marlene! Körde lite mage i TV rummet efteråt då jag inte ville gå ner i källaren på gymmet i finvädret!
På kvällen for Jonas till Krille igen men jag kände mig inte speciellt sugen på att träffa folk så for ner på gymmet klockan 21 och körde bicep/axlar och sedan upp till mamma en sväng innan jag kl 23 sov som en liten bebis i sängen ^^

Söndag idag. Suttit ute på balkongen till Diggilistan och solat i ett par timmar. Till pappa ringde och frågade om jag ville följa med han och Wille till Jan Gullik, och det ville jag såklart! Så på med varma kläder och solbrillorna! Åkte Bob med Wille, livsfarligt! Att man vågade sånt där då man var liten! Haha..
Nu bjuds det snart på älg kött hos pappa, gött!

Såg även på TV min klassis från gymnasiet, Viktor, som var med på VärldsCup i SkiCross. Häftigt att se sina klassisar på TV :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback