Lördag natt..

Ja ni, natten.. Ringde Jonas vid 12 för att höra när de tänkte komma ner på krogen och får till svar "ja alltså jag har rätt ont i ryggen och ambulansen är här" "men alltså vaaaa???? Vad fan har hänt?!" "Vi for åt helvete i stora rondellen men nu kommer ambulansen så måste dra, Kristoffer och näsmark har redan åkt in". Paniken som utbryter!!!! Aldrig varit så glad att vara nykter på krogen, hade jag inte kunnat ta mig dit direkt hade jag fan smullit av!! Två av de jag älskar allra mest i en bilolycka!! Väl där blir jag lugnare då Jonas är någorlunda bra skick förutom ont i ryggen efter smällen såklart.. Henke har klarat sig lindrigast, han som körde, men känner verkligen med den stackarn att ha detta på sina axlar.. Ny bilen som är skrot (givetvis det minsta bekymret vid denna tidpunkt) samt att två ligger på sjukhus.. Vi alla åker in på akuten och efter tre timmar är alla utskrivna med onda ryggar och en hjärnskakning. Tackar högre makter att alla är i så bra skick, hade kunnat gå riktigt åt skogen! En ambulansförare sa att det var tack vare den nya Mercan de är i så pass gott skick. Hemska tanke vad som kunnat ske..

Men nu ligger jag och mitt hjärta och tittar på Vasaloppet, tacksam som tusan!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback