Lördag!

Dagens arbetspass (7-12) är klart! Efter jobbet åkte jag ner till farmor och farfar för att heja på de en sväng. SÖTNOSAR!!! Imorgon fyller farfar år så ska dit då med, ser verkligen fram emot att få träffa alla!!!
Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen och göra mig klar för vad nu kvällen har att erbjuda!
Middag hos mamma först iallafall!
Sedan Mello med några brudar, alternativ utgång, men börjar ju 7 imorgon så känns inte SÅÅ lockande! Men man ska aldrig säga aldrig, har ju ändrat mig förr ;)

Kvällen igår gick helt enligt planerna! Efter gymmet var jag sjukt trött så duschade och hoppade i säng, somnade som en stock! Dock saknade jag hjärtat.. Sov iallafall i hans tröja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback