Glossybox April 2013

Månadens Glossybox heter Spring Clean Your Beauty och är inriktad på att uppdatera skönhetsrutinen inför våren.

Trots att det bara är två produkter jag är nöjd med så råkar jag vara supernöjd med de!! :D vilket jag tycker väger upp detta till en bra box med tanke på att de var full size produkter!

MARIA NILA STOCKHOLM - Palette Masque, Luminous Colour (199kr/250ml)

En inpackning som ska återfukta på djupet, minska färgförlust samt skydda mot UV-strålning. Full size.
Gillar denna inpackning skarpt, och gott luktar den! Funderar på att köpa hem schampot också faktiskt!

TANCAN - Bronze Self-Tanning Spray (299kr/250ml)

Brun utan sol spray från svenska Tancan som är utan tillsatser och parfymer. Innehåller Aloe Vera. Provflaska.
Aldrig vågat testa på BUS förut och vette tusan om jag vågar nu heller. Alldeles för rädd för fläckar alltså.. Annars ypperligt tillfälle att testa nu! Skulle även vara en färgad formula så man ser direkt hur resultatet kommer se ut! Får se hur jag gör alltså ;)

FÄRG - Ögonskuggapalett (249kr/9g)

Full size.
En ögonskuggspalett jag blev riktigt förtjust i! Användbara färger med bra pigment och tur för mig som nu ska ut och resa så slipper jag ta med massa singel skuggor!

VICHY - Normaderm Hyaluspot (159kr/15ml)

Provtub.
Effektiv punktbehandling som ska bort finnar på 24 timmar! Eftersom jag sällan råkar ut för finnar så kränger jag denna på Jonas, men det tycker han nog bara är bra (innerst inne..)

BALANCE ME - Super Toning Body Wash (105kr/260ml)

Provflaska.
En toner som ska sätta igång hudcirkulationen för att bevara hudens naturliga oljor.
Ska testas, dock inte speciellt exciting från mitt håll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback