Söndag 26/5

HELVETE vad trött jag är idag!! kan knappt hålla ögonen öppna..
Dansade till 2 inatt på älskade Appis och somnade väl 3, upp 7 för jobb till 11 och sedan direkt till Mo för att kolla läget! Har röjt undan och dammtorkat så man kan vara där lite i sommar :D älskade Mo <3 ska verkligen försöka hitta tid till det i sommar, vet inte om jag var där en gång i somras :O
Finns så mycket jag vill göra där.. Måla dörrar och en byrå. Bygga ny trapp till ytterdörren. Köpa nya gardiner och sätta nytt tyg på soffan.. Får skriva en prio lista så kanske man kan checka av något i sommar iallafall!! :)

Gick även upp i skogen för att titta till granen jag och farfar planterade för 10-15 år sedan, och den stod kvar! :D

Hänger hos bästa Mamma nu!
Jag och Jonas stannade vid en äng och plockade lite blommor, haha mysit !! <3 nåja inte norra Europas vackraste bukett men mycket kärlek ;) tror vi plockade alla som fanns, lite tidigt än att plocka ängsblommor ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback